Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik wil meer weten over de parfumbon van Parfum Cadeaukaart

Wat is Parfum Cadeaukaart precies?

»  Parfum Cadeaukaart is dé parfumbon van Nederland. De kaarthouder kan met de parfumbon van Parfum Cadeaukaart één of meerdere luchtjes kopen op www.parfumbelevenis.nl

Waar kan ik Parfum Cadeaukaart kopen?

»  U kunt de parfumbon van Parfum Cadeaukaart bestellen via deze website.

In welke waarden is Parfum Cadeaukaart verkrijgbaar?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op de parfumbon van Parfum Cadeaukaart is geen BTW van toepassing.

Welke producten kan ik met de parfumbon van Parfum Cadeaukaart kopen?

»  Met de parfumbon van Parfum Cadeaukaart kunt u naast parfum ook nog aftershave, deodorant en bad & douche producten kopen.

Hoe lang is Parfum Cadeaukaart geldig?

»  Parfum Cadeaukaart heeft een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. De geldigheid van uw Parfum Cadeaukaart kunt u bekijken m.b.v. de saldochecker.

Is het mogelijk een parfumbon van Parfum Cadeaukaart te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om uw Parfum Cadeaukaart te verlengen.

 

> Ik heb een vraag over het geven van Parfum Cadeaukaart

Hoe kan ik een parfumbon van Parfum Cadeaukaart geven?

»  Parfum Cadeaukaart geeft u eenvoudig door één van onze verkooppunten te bezoeken of door de parfumbon te bestellen op deze website. Parfum Cadeaukaart kunt u opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. U of de ontvanger ontvangt de Parfum Cadeaukaart altijd in een mooie geschenkverpakking waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.

Hoe kan ik Parfum Cadeaukaart betalen?

» U betaalt uw parfumbon van Parfum Cadeaukaart met iDeal. Zo internet bankiert u eenvoudig, betrouwbaar en snel via uw eigen bank. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

Wat is de levertijd van een Parfum Cadeaukaart?

»  Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer uw bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt de parfumbon dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Kan ik de parfumbon van Parfum Cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van de parfumbon die u per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

Hoe wordt Parfum Cadeaukaart verzonden?

»  Uw bestelde parfumbon van Parfum Cadeaukaart wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer u een parfumbon van Parfum Cadeaukaart bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde parfumbonnen.

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Nee, de parfumbon van Parfum Cadeaukaart wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

Ik probeer een parfumbon van Parfum Cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@parfumcadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een parfumbon van Parfum Cadeaukaart besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@parfumcadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

 

> Ik heb een vraag over het inwisselen van de parfumbon van Parfum Cadeaukaart

Hoe kan ik het saldo van mijn Parfum Cadeaukaart opvragen?

» Vul uw kaartnummer in bij de saldochecker op de homepage van deze website om het saldo en de geldigheid van uw Parfum Cadeaukaart op te vragen. Het kaartnummer van uw Parfum Cadeaukaart vindt u op de achterzijde van de parfumbon.

Hoe kan ik een Parfum Cadeaukaart inwisselen?

»  Ga naar de webshop van Parfumbelevenis. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Parfum Cadeaukaart toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaalt u eenvoudig bij.

Moet ik Parfum Cadeaukaart in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. U kunt de Parfum Cadeaukaartkaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 1 jaar (tenzij anders vermeld) na uitgifte.

Kan ik mijn Parfum Cadeaukaart ook besteden bij één van de verkooppunten?

»  Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen Parfum Cadeaukaarten, zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. U kunt de parfumbon van Parfum Cadeaukaart alleen besteden bij de aangesloten webshops die op deze site vermeld zijn.

Kan ik mijn parfumbon van Parfum Cadeaukaart voor contant geld inwisselen?

»  Nee, Parfum Cadeaukaart kan uitsluitend worden ingewisseld voor de producten die op de webshops staan.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  Parfumbonnen en cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW.

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

» In de bevestingsmail die u ontvangt na het bestellen van de parfumbon vindt u de levertijd van uw bestelling. Indien u Parfum Cadeaukaart op werkdagen vóór 17.00 bestelt en betaalt, wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL.

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling.

»  Stuur dan een e-mail naar info@parfumcadeaukaart.nl.

 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

» U kunt middels iDeal betalen. Wanneer u een bestelling doet vanuit een bedrijf kunt u met een factuur betalen. Ook wanneer u via factuur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

 

> Ik heb een probleem met het inwisselen van de parfumbon van Parfum Cadeaukaart

Wat moet ik doen als Parfum Cadeaukaart niet werkt?

»  Wanneer uw kaart beschadigd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

Een online webshop wilde mijn parfumbon niet innemen terwijl hij wel staat vermeld als aangesloten webshop. Hoe kan dit?

»  Het is mogelijk dat een enkel lid (van een winkelketen) besloten heeft om Parfum Cadeaukaart niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een webshop tegenkomen waar dit het geval is, dan horen wij dit graag, zodat wij contact op kunnen nemen met het restaurant om duidelijkheid te verschaffen. Laat ons dit dan weten via het contactformulier.

Mijn parfumbon van Parfum Cadeaukaart is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

»  Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

 

> Zakelijke bestellingen

Hoe bestel ik parfumbonnen van Parfum Cadeaukaart voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over Parfum Cadeaukaart als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun u contact op nemen met ons via info@parfumcadeaukaart.nl. Of bel naar 020 - 752 7320.

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van een parfumbon van Parfum Cadeaukaart als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van Parfum Cadeaukaart. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk' op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op via info@parfumcadeaukaart.nl. Of bel naar 020 - 261 2453.

 

> Overige vragen

Ik ben per ongeluk mijn parfumbon van Parfum Cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Parfum Cadeaukaart goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

Wanneer weet ik of ik de verdubbelaar heb gewonnen?

»  Op elke eerste Maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

 

> Ik heb een klacht of opmerking over de parfumbon

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen binnen drie werkdagen op uw klacht reageren.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen beantwoorden.